آ

  • آسیب شناسی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب‌ شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]

  • آسیب های ساختاری الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب‌ شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]

  • آمیخته بازاریابی آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]

ا

  • ای مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهره‌وری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]

  • ابزار اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]

  • اپلیکیشن‌های تیم‌های ورزشی کاربرد مدل پذیرش فن‌آوری در استفاده از اپلیکیشن‌های تیم‌های ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]

  • اختراع شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]

  • اخلاق ورزشی طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]

  • ایران طراحی الگوی جاری‌سازی استراتژی‌های فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]

  • ایران طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]

  • ارتباطات طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]

  • ارتقا نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بین‌المللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]

  • ارتقا برند تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]

  • ارزیابی مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهره‌وری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]

  • ارزیابی عملکرد طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]

  • ارزش ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]

  • ارزش‌های فرهنگی شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]

  • ارزش ویژه برند بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]

  • استادیوم شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]

  • استخرهای آبی ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]

  • استراتژی طراحی الگوی جاری‌سازی استراتژی‌های فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]

  • استراتژی توسعه چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]

  • استراتژی‌های بازاریابی شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]

  • استعاره مفهومی مفهوم‌سازی‌های استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]

  • استعداد شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]

  • استعدادیابی ورزشی واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]

  • اشتغال فارغ التحصیلان شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]

  • اقتصاد ورزش ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیت‌های اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]

  • الگوی پایدار تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزش‌های سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]

  • الگوی توسعه طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]

  • الگوی ذهنی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب‌ شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]

  • المپیک تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]

  • اماکن و تاسیسات ورزشی طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]

  • اماکن ورزشی تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]

  • امکانات ارائة مدل زمینه‌سازی بازگشت سالمندان به فعالیت‌بدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]

  • امنیت ملی تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]

  • اندازه‌گیری انعکاسی ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازه‌گیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]

  • اندازه‌گیری ترکیبی ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازه‌گیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]

  • انگیزه‌های‌شخصی شناسایی و بررسی سوق‌دهنده‌های فعالیت‌بدنی زنان‌ایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]

ب

  • بازاریابی ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]

  • بازاریابی حسی تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]

  • بازاریابی ورزشی ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]

  • بازاریابی ورزشی آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]

  • بازدارنده ها چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]

  • بازیکن ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]

  • بازنشسته رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیل‌شبکه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]

  • باشگاه&rlm مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهره‌وری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]

  • باشگاه ورزشی آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]

  • باندلینگ اجتماعی پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]

  • بانک زمان سلامتی امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]

  • بحران داوری شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفه‌ای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]

  • بخش‌ تولیدی ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]

  • برنامه‌ریزی راهبردی توسعه راهبردی باشگاه‌داری حرفه‌ای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]

  • برنامه های توسعه صادرات شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]

  • برند بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]

  • برند طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]

  • برندسازی برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیت‌های بین‌المللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]

  • برند‌سازی شخصی شناسایی مؤلفه‌های نقش‌آفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]

  • بین المللی سازی بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]

  • بهبود عملکرد مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]

  • بهره&rlm مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهره‌وری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]

  • بهره‌وری مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]

  • بهره‌وری پروژه‌های ورزشی طراحی الگوی توسعه پروژه‌های عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]

پ

  • پیاده سازی برنامه های راهبردی شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]

  • پارادایم چرچیل ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازه‌گیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]

  • پارک علم و فناوری طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]

  • پیامدها شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفه‌ای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]

  • پرتفوی حامی مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]

  • پرخاشگری اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]

  • پروژه‌های عمرانی ورزشی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پرو‌ژه‌های عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]

  • پروژه‌های نیمه‌تمام و ناتمام طراحی الگوی توسعه پروژه‌های عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]

  • پسا کرونا ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]

  • پیشایندها شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفه‌ای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]

  • پیش برنده ها شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]

  • پیمانکار شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پرو‌ژه‌های عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]

  • پویایی سیستم شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]

  • پوشاک ورزشی بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]

ت

  • تأخیر در پروژه‌های عمرانی طراحی الگوی توسعه پروژه‌های عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]

  • تبلیغات دهان به دهان نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]

  • تحصیلات تکمیلی شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]

  • تحلیل انتقاد استعاری مفهوم‌سازی‌های استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]

  • تخصصی‌سازی تفریح تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]

  • تصویر برند شناسایی مؤلفه‌های نقش‌آفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]

  • تصویرحامی مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]

  • تعاملات بین المللی نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بین‌المللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]

  • تکنیک دیمتل شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفه‌ای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]

  • تکنیک مبتنی بر بدیهیات طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]

  • تکواندو الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب‌ شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]

  • تماشاگران تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]

  • تمایل به پرداخت ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]

  • توسعه طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]

  • توسعه اجتماعی نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]

  • توسعه اقتصادی ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیت‌های اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]

  • توسعه برند ورزشی شناسایی مؤلفه‌های نقش‌آفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]

  • توسعه پایدار شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]

  • توسعه تکنولوژی تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاست‌گذاری ورزش‌های المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]

  • توسعه ورزش همگانی بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]

  • تولیدات ورزشی شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]

  • تئوری انتشار نوآوری کاربرد مدل پذیرش فن‌آوری در استفاده از اپلیکیشن‌های تیم‌های ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]

ج

  • جنجال سازمانی آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]

  • جنون خرید پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]

چ

  • چابکی سازمانی" اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]

  • چالش تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]

  • چالش‌های‌سلامتی شناسایی و بررسی سوق‌دهنده‌های فعالیت‌بدنی زنان‌ایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]

  • چشم انداز چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]

ح

  • حافظه سازمانی" اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]

  • حاکمیت فکری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]

  • حامیان باشگاه‌ها مدل‌سازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]

  • حرفه&rlm مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهره‌وری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]

  • حفظ کارمندان طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]

  • حقوق بین‌الملل اصول و قواعد بین‌المللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بین‌الملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]

  • حقوق ورزشی تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]

  • حکمرانی بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]

خ

  • خدمت متمایز نقش دارایی‌های نامشهود و سرمایه‌های ارتباطی در ارتقاء قابلیت‌های بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]

  • خرابکاری تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهره‌ورانه در هیئت‌های ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]

  • خرید آنی بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]

  • خرید آنی پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]

د

  • داده بنیاد برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیت‌های بین‌المللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]

  • دارایی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]

  • دانش‌بنیان طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]

  • داوران تدوین مدل شایستگی‌های حرفه‌ای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]

  • داوطلب رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیل‌شبکه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]

  • دیپلماسی ورزشی نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بین‌المللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]

  • دیپلماسی ورزشی طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]

  • دیدگاه ورزشی تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاست‌گذاری ورزش‌های المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]

  • دعاوی ورزشی تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]

  • دلبستگی‌مکانی تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]

  • دوپینگ شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]

  • دوچرخه سواری نقش دارایی‌های نامشهود و سرمایه‌های ارتباطی در ارتقاء قابلیت‌های بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]

ذ

  • ذینفع واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]

ر

  • راهبردهای کنش آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]

  • رسانه ارائة مدل زمینه‌سازی بازگشت سالمندان به فعالیت‌بدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]

  • رسانه‌های اجتماعی اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]

  • رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزش شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]

  • رفاه اجتماعی نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]

  • رفتار فراغتی تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]

  • رفتار مصرف کننده مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]

  • رفتار مصرف کننده نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]

  • رفتارهای ضدبهره‌ورانه تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهره‌ورانه در هیئت‌های ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]

  • رفتاری ورزشی طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]

  • رقابت‌پذیری توسعه راهبردی باشگاه‌داری حرفه‌ای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]

  • روابط بین الملل تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاست‌گذاری ورزش‌های المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]

  • روابط بین الملل طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]

  • روایی‌سنجی اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]

  • روایی و پایایی اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بین‌المللی:جام‌جهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]

  • رویداد بین المللی برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیت‌های بین‌المللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]

  • رویدادهای ورزشی اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بین‌المللی:جام‌جهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]

  • رویداد ورزشی آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]

  • روزنامه ابرار ورزشی مفهوم‌سازی‌های استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]

  • روزنامه خبر ورزشی مفهوم‌سازی‌های استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]

  • روش دلفی فازی ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]

  • رویکرد اکوسیستمی شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]

  • رویکرد آمیخته ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]

  • رویه کورس ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازه‌گیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]

ز

  • زیبایی‌اندام شناسایی و بررسی سوق‌دهنده‌های فعالیت‌بدنی زنان‌ایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]

ژ

  • ژئوپولیتیک تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]

س

  • ساخت و ساز طراحی الگوی توسعه پروژه‌های عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]

  • سازمان های ورزشی شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]

  • سازمان های ورزشی فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]

  • سالمندان امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]

  • سرمایه اجتماعی نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]

  • سرمایه انسانی نقش دارایی‌های نامشهود و سرمایه‌های ارتباطی در ارتقاء قابلیت‌های بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]

  • سوء مصرف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]

ش

  • شاخص های عملکردی طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]

  • شایستگی های حرفه ای تدوین مدل شایستگی‌های حرفه‌ای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]

  • شبکه های عصبی مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]

  • شخصیت برند اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بین‌المللی:جام‌جهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]

  • شرکت‌های ورزشی طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]

  • شهرت تیم ورزشی تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]

  • شوارایاری بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]

ص

  • صنعت‌ ورزش ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]

ض

  • ضدبازاریابی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]

ظ

  • ظرفیت‌شناسی اقتصاد ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیت‌های اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]

ع

  • عملکرد صادراتی شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]

  • عملکرد مالی شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]

  • عوامل زمینه‌ای طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]

  • عوامل مالی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پرو‌ژه‌های عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]

  • عوامل محیطی توسعه راهبردی باشگاه‌داری حرفه‌ای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]

  • عوامل مدیریتی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پرو‌ژه‌های عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]

غ

  • غرور ملی برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیت‌های بین‌المللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]

ف

  • فارغ التحصیلان تربیت بدنی ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]

  • فدراسیون فوتبال طراحی الگوی جاری‌سازی استراتژی‌های فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]

  • فرهنگ‌قومی طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]

  • فساد فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]

  • فستیوال های ورزشی سنتی تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزش‌های سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]

  • فعالیت بدنی چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]

  • فیفا اصول و قواعد بین‌المللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بین‌الملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]

  • فوتبال اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]

  • فوتبال ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]

  • فوتبال شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]

  • فوتبال آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]

  • فوتبال مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهره‌وری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]

  • فوتبال حرفه‌ای بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]

ق

  • قابلیت‌های بازاریابی نقش دارایی‌های نامشهود و سرمایه‌های ارتباطی در ارتقاء قابلیت‌های بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]

  • قدرت واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]

  • قصد حضور تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]

  • قصد خرید مدل‌سازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]

  • قصد خرید نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]

  • قیمت گذاری فوتبالیست ها مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]

  • قهرمانی طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]

ک

  • کارایی مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]

  • کارآفرینی ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]

  • کارت امتیازی متوازن طراحی الگوی جاری‌سازی استراتژی‌های فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]

  • کارفرما شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پرو‌ژه‌های عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]

  • کارکرد تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]

  • کالای عمومی ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]

  • کالا و خدمات ورزشی اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]

  • کرونا ارائة مدل زمینه‌سازی بازگشت سالمندان به فعالیت‌بدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]

  • کسب‌وکارهای ورزشی طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای ورزشی براساس رویکرد داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]

  • کلاس جهانی شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]

  • کلید واژه: تصویر حامی مدل‌سازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]

  • کم‌کاری تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهره‌ورانه در هیئت‌های ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]

گ

  • گردشگری ورزشی تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزش‌های سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]

  • گزینش کارمندان طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]

  • گفتمان ورزشی مفهوم‌سازی‌های استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]

ل

  • لیگ برتر ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]

  • لیگ برتر آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]

  • لیگ برتر فوتبال ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]

  • لیگ برتر فوتبال ایران تدوین مدل شایستگی‌های حرفه‌ای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]

  • لیگ برتر فوتبال ایران شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفه‌ای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]

  • لیگ خلیج فارس مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]

م

  • متاسوات توسعه راهبردی باشگاه‌داری حرفه‌ای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]

  • مدیریتی ارائة مدل زمینه‌سازی بازگشت سالمندان به فعالیت‌بدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]

  • مدیریت استعداد شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]

  • مدیریت برند شناسایی مؤلفه‌های نقش‌آفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]

  • مدیریت ذی نفع مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]

  • مدیریت ذینفعان واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]

  • مدیریت سبز شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]

  • مدیریت سبز طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]

  • مدیریت عملکرد" اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]

  • مدیریت ورزشی طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]

  • مدل طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]

  • مدل اقتصادی ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیت‌های اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]

  • مدل پذیرش فن‌آوری کاربرد مدل پذیرش فن‌آوری در استفاده از اپلیکیشن‌های تیم‌های ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]

  • مدل ذهنی ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]

  • مدلسازی معادلات ساختاری ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازه‌گیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]

  • مراکز رشد طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]

  • مروجان فعالیت‌بدنی شناسایی و بررسی سوق‌دهنده‌های فعالیت‌بدنی زنان‌ایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]

  • مرور نظام‌مند مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]

  • مزاج بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]

  • مسائل حقوقی شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]

  • مسئولیت مدنی ورزش تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]

  • مشارکت اجتماعی در ورزش نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]

  • مشارکت های مردمی بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]

  • مشارکت هواداران مدل‌سازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]

  • مشتریان بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]

  • معادلات ساختاری اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بین‌المللی:جام‌جهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]

  • منابع انسانی شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]

  • منابع انسانی متخصص تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاست‌گذاری ورزش‌های المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]

  • منابع و قابلیت‌ها توسعه راهبردی باشگاه‌داری حرفه‌ای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]

  • منافع واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]

ن

  • نیروی انسانی شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]

  • نیروی انسانی تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهره‌ورانه در هیئت‌های ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]

  • نظریه‌مبنایی طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]

  • نظریۀ داده‌بنیاد طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای ورزشی براساس رویکرد داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]

  • نگرش به حمایت‌کنندگان مدل‌سازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]

  • نهادهای بین‌الملل اصول و قواعد بین‌المللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بین‌الملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]

  • نهادهای غیردولتی بین‌المللی اصول و قواعد بین‌المللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بین‌الملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]

  • نوآوری استراتژیک طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای ورزشی براساس رویکرد داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]

  • نوآوری مشتری کاربرد مدل پذیرش فن‌آوری در استفاده از اپلیکیشن‌های تیم‌های ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]

و

  • واژگان کلیدی: هویت تیمی اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]

  • واژه‌های کلیدی: شایستگی ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]

  • والیبال آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]

  • وری مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهره‌وری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]

  • ورزش نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بین‌المللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]

  • ورزش شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]

  • ورزش ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]

  • ورزش رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیل‌شبکه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]

  • ورزش امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]

  • ورزش الکترونیک نقش ورزش‌ الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]

  • ورزش تفریحی طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]

  • ورزش حرفه ای نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]

  • ورزش سالمندی ارائة مدل زمینه‌سازی بازگشت سالمندان به فعالیت‌بدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]

  • ورزش فوتبال اصول و قواعد بین‌المللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بین‌الملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]

  • ورزشکار شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]

  • ورزش کاراته طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]

  • ورزشکاران آماتور تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]

  • ورزشکاران حرفه‌ای شناسایی مؤلفه‌های نقش‌آفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]

  • ورزشکاران نخبه برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیت‌های بین‌المللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]

  • وزارت ورزش و جوانان شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]

  • ویژگی‌های‌فردی شناسایی و بررسی سوق‌دهنده‌های فعالیت‌بدنی زنان‌ایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]

ه

  • هیأت ورزشی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب‌ شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]

  • همبستگی طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]

  • هواداری ورزشی اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]

  • هویت تیمی تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]

  • هوش هیجانی پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]